xoves, 12 de abril de 2012

Mago de oz - Hasta que el cuerpo aguante





ATA QUE O CORPO TIRE


Podes arrincarme o corazón do peito
e converter en marmurio lene a miña voz
reducir toda unha vida só a un renglón


Podes sobre min dar opinión sesgada
criticarme o oficio que non é porvir
que alimento a fogueira da imaxinación


Pode que a chuvia caia sobre o céo
que o mar perdido vaia a un río morrer
que a noite cante ao galo na mañá
que coas ánimas foi pasalo ben


Vivo coa paixón a flor de pel
entre estrofas darás co meu fogar
ela agarda a que retorne
e mentres eu gardo os seus bicos e a súa voz
no corazón


Busco no camiño todas as respostas
e doume conta de que están en min
comunicador de soños quero ser


Músico son, músico serei
condutor de sensacións á túa pel
fabrico lembranzas, cantas con saudade a miña canción


Xamais poderei deixala
a vida é unha canción
son escultor da alma
son músico e amo en clave de sol
ata que me aguante a voz


bis


Estamos loucos de atar
somos trovadores na túa cidade
damos pinceladas de cor á túa gris realidade
somos medio cabaleiros, medio bohemios e troleiros
non somos o que un pai quere para a filliña bebé


Ata que o corpo tire
ata que morra a miña voz
ata que o corpo tire
seguirei vivindo como son


ata,ata,ata,ata.......


MAGO DE OZ


Versioneada ao galego por............................MARÍA







Ningún comentario: