venres, 25 de marzo de 2011

TRÁEME Á VIDA- Evanescence



TRÁEME Á VIDA

Como podes ver nos meus ollos como portas abertas?
levando contigo memo o meu núcleo
onde virei alguén tan insensible
sen alma, o meu espírito está a durmir nalgún lugar xélido
ata que dás con el e lévalo de volta a casa.

retrouso
Espértame
espértame por dentro
non pode acordar
espértame por dentro
sálvame
di o meu nome e sálvame das tebras
espértame
dille ao meu sangue que corra
non pode acordar
antes de acabar incompleta
sálvame
sálvame do nada en que me convertín

Agora que sei o que son sen ti
non podes deixarme sen máis
respira en min e faime real
tráeme á vida

retrouso

Tráeme á vida
estiven vivindo unha mentira
non hai nada dentro
tráeme á vida

Conxelada por dentro sen o teu tacto
sen o teu amor, querido,
só ti es a vida na morte

Todo este tempo
non podo crer que non puidese verte
agochado na escuridade
estabas en fronte de min.

É como se durmise 1000 anos
teño que abrir os ollos a todo
sen pensamento
sen voz
sen alma

Non me deixes morrer aquí
hai algo que non funciona
tráeme á vida

retrouso

Tráemeá vida
habitei unha mentira
non hai nada dentro

EVANESCENCE

Canción aportada por........ADAN

2 comentarios:

galego en londres dixo...

Parabén polo blogue dende Londres. Algo teremos que argallar para que argallar para que o noso alumnado se comunique. Tamén estamos en facebook, somos Galego en Londres.
Saúdos e o próximo 14 pola tarde andaremos por Vigo de viaxe.

tirarrollas dixo...

Tentaremos poñernos en contacto a través do facebook, amigos. Tendes vía libre para usar os espazos dos comentarios de calquera entrada deste caderno ou carallocorou.blogspot.com
un forte abrazo para Londres