martes, 20 de novembro de 2012

Unha colaboración en wolof dende Senegal








Faw ma deme, partira bouma demé gnou may visa, ni faw ma deme liguéyi ngir teral soma wadiouryi souma g'naué takeula te nonoulay def, faw ma déme partirá limaye bagne ma wonlaguinowe nga fatéma, souboba dinama nakharind nda endeubi yagueuna. Sorila gueuneulouma baybi magui déme. Beugeunalaha khelebi yow té nobnala. Bouma sagnone, dess si sa wette, mé manoumako nda mane  maytaw te maila wadiowiyi yakar ni fawma deme. Pitia ngasakow mé khél ba ngasa kaw.



PARTIREI

Teño que partir, partirei. Cando me vaia ofertaranme unha VISA....
Dixen para min: 
Teño que partir e procurar traballo para axudar os vellos (refrán)
Cando volva casarei contigo
Fareino 

(refrán)

Mais teño medo de deixarte soa,
non quero que me esquezas
despois de tanto tempo que levamos xuntos,
se por min fose ficaría contigo,
pero non depende de min;
eu decido, pero é Deus quen decide o noso sino.

Teño que marchar,
son o irmán máis vello.

Un paxaro voa aí arriba
pero o corazón vai baixo.

Onde vou penso en ti.



Ningún comentario: